Jak nakoupit?

Jak postupovat při nákupu zboží v internetovém obchodě eshop.keraservis.cz:

REGISTRACE

Pro nakupování v internetovém obchodě www.keraservis.cz není zapotřebí se zaregistrovat. Pokud chcete dostávat na Váš e-mail aktuální novinky, můžete se zařadit do naší databáze. Zaregistrovat se můžete kliknutím na odkaz „Přihlaste se“ a vyplněním registračních údajů. Potvrďte registraci kliknutím na „Zaregistrovat se“ a jste automaticky přihlášen/a.

PŘIHLÁŠENÍ

Pokud jste již zaregistrován/a, přihlášení provedete kliknutím na odkaz „Přihlaste se“. Po vyplnění jména a hesla potvrďte přihlášení kliknutím na „Přihlásit“.

OBJEDNÁVÁNÍ ZBOŽÍ

Vyberte si Vámi požadovaný druh zboží. Ke každému zboží jsou přiřazeny informace ve formě obrázků, textu a ceny s DPH. U Vámi vybraného zboží můžete zvolit počet kusů a poté kliknutím na tlačítko „do košíku“ uložíte zboží do košíku. Do košíku můžete umístit libovolné množství zboží.

KOŠÍK

Po kliknutí na „Váš košík“ vpravo nahoře se objeví Vámi vybrané zboží a celková cena. Dopravu hradí kupující. Zde můžete ještě jednou překontrolovat stav Vaší objednávky a popřípadě změnit objednávku – odebrané zboží. Pokud nejste zaregistrováni, vyplníte kontaktní údaje. Potvrzení objednávky provedete kliknutím na „odeslat objednávku“. Objednávka je závazná. Po přijetí objednávky Vám bude zaslán e-mail potvrzující přijetí objednávky prodejcem.

STAV OBJEDNÁVKY

Zákazník má možnost zkontrolovat přijetí objednávky a v jaké fázi se objednávka nachází, zda se zpracovává nebo již bylo zboží odesláno na adresu zákazníka.

ZBOŽÍ NENÍ SKLADEM

Pokud zboží není v daném okamžiku na skladě, je zákazník informován o běžných dodacích lhůtách u nabízeného produktu. Prosíme o pochopení, že u zboží na objednávku můžeme požadovat zaplacení zálohy ve výši až 50% z ceny objednávky. V případě nevyřízení objednávky Vám tato záloha bude samozřejmě obratem vrácena. O výši zálohy a další důležité informace Vám sdělí naše asistentka Keraservis.cz. U zboží, které je skladem, nepožadujeme složení zálohy.

VYZVEDNUTÍ A DOPRAVA OBJEDNANÉHO ZBOŽÍ

Objednané zboží je dle požadavku zákazníka nachystáno na určeném Výdejním místě nebo odesláno na Zákazníkovu adresu Přepravní službou. Zákazník je povinen odebrat si zboží na Výdejních místech a to do 14-ti dnů od výzvy k odebrání zboží zaslané asistentkou Keraservis.cz. Po uplynutí této doby si může prodávající účtovat denní poplatek za uskladnění zboží.

DOPORUČENÉ POKYNY PŘI PŘEVZETÍ ZBOŽÍ

Snažíme se, aby zboží, které si objednáte, dorazilo do Vašich rukou v nejlepším pořádku. Přesto se stává, že se zboží během přepravy poškodí. Těmto případům nemůžeme zcela zabránit, proto se prosím řiďte následujícími pokyny, a to při přebírce jak u nás na výdejním místě, tak při přepravě u řidiče: Balení zboží vždy důkladně zkontrolujte, zda není mechanicky poškozeno (roztrhnutý obal, díra v balení, poškozená paleta). Poškozený obal indikuje nešetrné zacházení během přepravy. Zboží vždy rozbalte v přítomnosti řidiče či předávajícího skladníka a zkontrolujte každý kus.
Veškeré pochybnosti a poškození podrobně zapište do protokolu o přebrání zboží, který řidiči přepravce podepisujete. případně vytvořte fotodokumentaci. Neprodleně nás informujte telefonicky na čísle +420 515 919 565 nebo emailem na adrese reklamace@keraservis.cz, a my začneme vzniklou nepříjemnou situaci řešit. V případě pozdějších reklamací mechanického poškození zboží, bohužel, nejsme schopni kladně vyřídit. Pokud dodržíte výše uvedené body, můžete se spolehnout, že Vaši situaci budeme aktivně řešit ve Váš prospěch. A to ať už výměnou zboží či vrácením peněz za reklamované zboží.

Proč koupelna od nás?

Odběr Novinek

Zadejte Vaši emailovou adresu a my vám budeme posílat všechny novinky, slevy a zajímavé akce.

Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů.

Spinner